Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Μουσική

   
Kωδικός
  α/α
Περιγραφή
ΜΟΥ
1-1Α
Β.Α,Μότσαρτ 2. Ντον Τζιοβάννι, Μαγικός Αυλός. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
  2
Ε.Μπερλιόζ. Γ.Ν. Δρόσος. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
  3
Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ. Γ.Ν. Δρόσος. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
4-4Α
Β.Α.Μότσαρτ 1. Η ζωή, το έργο, η εποχή του.  Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
  5
Πουτσίνι 1. Η ζωή, το έργο, η εποχή του, Μαντάμ Μπάτερφλαϊ.
Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
  6
Πουτσίνι 2. Μποέμ, Τόσκα. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
7-7Α
Βέρντι 1. Η ζωή, το έργο, η εποχή του, Τραβιάτα. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
  8
Βέρντι 2. Ριγκολέττο, Τροβατόρε. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
  9
Ρ. Βάγκνερ. Η ζωή, το έργο, η εποχή του. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
10
Π.Ι. Τσαϊκόφσκι. Η ζωή, το έργο, η εποχή του. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
11-11Α
Λ.Β.Μπετόβεν. Η ζωή, το έργο, η εποχή του, Φιντέλιο.
Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
12
Φ.Γ. Χάιντν. Γ.Ν. Δρόσος. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
13 
Φραντς Σούμπερτ. Γ.Ν. Δρόσος. Εκδ. Ζαχαρόπουλος
ΜΟΥ
14
Μίκη Θεοδωράκη Ιστορίες. Εκπαιδευτικό υλικό
Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Κρήτης
Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων
Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κρήτης
ΜΟΥ
15
Μουσικές πράξεις, βιβλίο καθηγητή. ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΜΟΥ
15Α
Μουσικές πράξεις, βιβλίο μαθητή. ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου